Tragamonedas gratis 50 lineas.

  1. Venus Point Casino: Un obzor de su catálogo de juegos: Esto es cuando eliges hacer tu apuesta directamente a los números.
  2. Zamora Casino: La Opción Perfecta para Jugadores en Movimiento - Luego, debe ir a la página de promoción de torneos de apuestas de Unibet live casino y participar en el torneo en el que desea competir.
  3. Perspectiva de un experto: El obzor definitivo de Usdt Casino: Eleva tus clases magistrales con lo mejor de los éxitos tropicales de los últimos 20 años.

Programa para hacer cartones bingo español.

Benidorm Casino: Un análisis en profundidad de su ecosistema de juego
Obtendrás 5 giros gratis y todos los scatters se convertirán en sticky wilds, lo que aumentará tus posibilidades de ganar hasta 600 veces tu apuesta.
La Magia de Machance Casino: Diversión y Ganancias en un Solo Lugar
Cuando se trata de métodos de pago, nada es más alternativo que la opción de casino Paysafecard.
La tragamonedas Phoenix Graveyard se lanzó en los principales sitios de escritorio y móviles que se presentan aquí el 3 de mayo de 2023.

Ruleta online bono sin deposito.

Raging Bull Casino: Explorando las Opciones de Juego en Línea
Los fondos de bonificación recibidos y los giros gratis se pueden usar tanto en máquinas tragamonedas como cuando se juega con otras aplicaciones.
Explorando las Maravillas de Poker Casino: Reseña y Análisis Completo
Este estilo de tragamonedas te da la oportunidad de ganar algo de dinero en efectivo.
Joy Casino: Donde Cada Jugador es un VIP

Els Comuns del Penedès celebren la nova línia de Bus Exprés entre les capitals de la vegueria però assenyalen la baixa freqüència i l’abandonament del Vendrell

Imatge de l'Ajuntament de Vilafranca

La línia va ser una proposta de Vilafranca en Comú al Parlament el 2022 i volia garantir transport públic regular i sostenible entre Igualada, Vilanova, Vilafranca i el Vendrell

Vilafranca del Penedès, 1 de juliol del 2024 – S’ha presentat a bombo i plateret la posada en marxa d’una línia de Bus Exprés entre Igualada, Vilafranca i Vilanova amb vuit expedicions diàries en un i altre sentit. A parer de Vilafranca en Comú i Penedès en Comú, els partits que van impulsar una moció al Parlament de Catalunya i que ha estat l’origen de tot plegat, el nou servei expres.cat entre Igualada, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú anunciat aquest dijous per la Generalitat és totalment insuficient i deixa fora una capital de la vegueria del Penedès, El Vendrell.

Aquesta nova línia, a parer dels Comuns, és totalment insuficient i queda molt lluny de la proposta de metro-bus que va fer la formació ja fa més de dos anys, ja que no té ni una alta freqüència, ni enllaça les quatre capitals de la vegueria, com es reclamava.

Els Comuns del Penedès van instar ja fa més de dos anys, l’abril del 2022, la presentació d’una Proposta de Resolució al Parlament de Catalunya per a reclamar al govern un servei de metro-bus que facilités la mobilitat pública, regular, sostenible i segura entre les capitals comarcals penedesenques: Igualada, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú i el Vendrell. Diversos ajuntaments i consells comarcals es van adherir a aquesta petició. I la moció va ser aprovada per unanimitat. Igual que ho va ser la del transport públic entre els centres del Consorci Sanitari de l’Alt Penedès i el Garraf que ja s’ha posat en marxa, tot i que de forma insuficient.

Les comarques penedesenques pateixen un dèficit històric pel que fa a la mobilitat interna en general, i a la mobilitat interna sostenible, en particular. Aquesta carència és especialment preocupant pel que fa al transport públic, tant entre els pobles i la capital comarcal respectiva, com entre les quatre capitals. En aquest moment no hi ha cap sistema de transport públic que les comuniqui directament entre elles. I el sistema actual de mobilitat ferrocarril i/o bus que comuniquen dues capitals comarcals ho fan amb unes baixes freqüències que els fan poc útils. Cada una de les capitals penedesenques està més ben connectada amb Barcelona (Igualada, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú, el Vendrell) i/o Tarragona (Vilanova i la Geltrú i el Vendrell), que no pas entre elles.

Per això, els Comuns continuem reclamant, la millora de la mobilitat pública sostenible entre les quatre capitals comarcals de la vegueria: Vilanova i la Geltrú, el Vendrell, Vilafranca del Penedès i Igualada per tal de garantir el ple exercici del dret a la mobilitat i per a fer front a l’emergència climàtica i a la crisi energètica que patim. De la mateixa manera que es va realitzar una inversió de 100 milions d’euros en l’ampliació i millora de la C-15, cal garantir la inversió per la dotació de transport públic i sostenible.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquesta web utiliza cookies perque tinguis la millor experiència d'usuari. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per l'acceptació de la nostra política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies